Często zadawane pytania


Dla studentów

Jak mogę zmienić hasło do poczty?
Do resetu hasła do poczty służy osobne narzędzie. Uwaga: należy użyć pełnego adresu e-mail jako nazwy użytkownika.
Czy reset hasła to jedyna możliwość jego zmiany?
Tak, ale tylko przez krótki czas. Trwają prace nad nowym narzędziem, które umożliwi zarządzanie wszystkimi hasłami z jednego miejsca, w tym również ich zmianę.
Przy próbie resetu hasła system nie przyjmuje mojego adresu e-mail, dlaczego?
Prosimy spróbować wprowadzić prywatny adres e-mail użyty w trakcie rekrutacji.
Nadal nie mogę odzyskać hasła, co mogę zrobić?
Prosimy napisać na adres smail@ue.wroc.pl, wszystkie przypadki rozpatrujemy indywidualnie.

Dla pracowników

Nie pamiętam swojego loginu, jaką miał postać?
Każdy login ma postać imie.nazwisko (bez polskich znaków). Osoby z podwójnym nazwiskiem posiadają loginy postaci imie.nazwisko-nazwisko.
Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?
Można skorzystać z narzędzia do odzyskiwania hasła. Zostanie wówczas wygenerowane nowe hasło i przesłane na adres e-mail zapisany w profilu. Jeśli w profilu nie ma wprowadzonego adresu e-mail, to należy się zgłosić e-mailowo lub osobiście do pani Doroty Truszkowskiej, pok. 320 A-1, tel. 71 36 80 502. Zostanie nadane nowe hasło.
Co się stało z możliwością zamieszczenia materiałów dla studentów?
Funkcję dydaktyczną bazy adresowej przejął znacznie lepiej do tego przystosowany uczelniany e-portal, czyli platforma do nauczania na odległość. Zapraszamy pod adres eportal.ue.wroc.pl, tam znajdują się szczegółowe informacje.
Zmieniły się dane mojej jednostki, jak mogę je poprawić?
Podstawowe dane kontaktowe i opis jednostki może zmienić jej kierownik lub sekretarka, po zalogowaniu się do systemu. W przypadku zmiany nazwy lub typu jednostki prosimy o kontakt e-mailowy z opisem danych do zmiany.
Chcę dodać nowego pracownika, ale nie widzę takiej opcji.
Nowych pracowników zgłaszać mogą tylko kierownicy jednostek lub sekretarki. Jeśli jesteś kierownikiem lub sekretarką i nie widzisz takiej opcji po zalogowaniu się, to prawdopodobnie nie masz przypisanej tej roli w bazie. Prosimy o kontakt e-mailowy w celu wyjaśnienia tej sytuacji i skorygowania danych.
Zmieniło mi się imię lub nazwisko, jak mogę je poprawić w bazie?
Taki przypadek musi być indywidualnie rozpatrzony, gdyż zmieni się wówczas login, konto pocztowe i inne dane. Tradycyjnie - prosimy o kontakt e-mailowy
Czy moje hasło jest bezpieczne?
Oczywiście. W bazie przechowywane jest w postaci zaszyfrowanej przy użyciu silnego algorytmu SHA-1.