Często zadawane pytania


Dla studentów

Jak mogę zmienić hasło do poczty?
Do resetu hasła do poczty służy osobne narzędzie.

Dla pracowników

Nie pamiętam swojego loginu, jaką miał postać?
Każdy login ma postać imie.nazwisko (bez polskich znaków). Osoby z podwójnym nazwiskiem posiadają loginy postaci imie.nazwisko-nazwisko.
Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?
Można skorzystać z narzędzia do odzyskiwania hasła. Zostanie wówczas wygenerowane nowe hasło i przesłane na adres e-mail zapisany w profilu. Jeśli w profilu nie ma wprowadzonego adresu e-mail, to należy się zgłosić do helpdesk IT.
Co się stało z możliwością zamieszczenia materiałów dla studentów?
Funkcję dydaktyczną bazy adresowej przejął znacznie lepiej do tego przystosowany uczelniany e-portal, czyli platforma do nauczania na odległość. Zapraszamy pod adres eportal.ue.wroc.pl, tam znajdują się szczegółowe informacje.
Zmieniły się dane mojej jednostki, jak mogę je poprawić?
Podstawowe dane kontaktowe i opis jednostki może zmienić jej kierownik lub sekretarka, po zalogowaniu się do systemu. W przypadku zmiany nazwy lub typu jednostki prosimy o zgłoszenie do helpdesk IT z opisem danych do zmiany.
Chcę dodać nowego pracownika, ale nie widzę takiej opcji.
Nowych pracowników zgłaszać mogą tylko kierownicy jednostek lub sekretarki. Jeśli jesteś kierownikiem lub sekretarką i nie widzisz takiej opcji po zalogowaniu się, to prawdopodobnie nie masz przypisanej tej roli w bazie. Prosimy o zgłoszenie do helpdesk IT w celu wyjaśnienia tej sytuacji i skorygowania danych.
Zmieniło mi się imię lub nazwisko, jak mogę je poprawić w bazie?
Taki przypadek musi być indywidualnie rozpatrzony, gdyż zmieni się wówczas login, konto pocztowe i inne dane. Tradycyjnie - prosimy o zgłoszenie do helpdesk IT
Czy moje hasło jest bezpieczne?
Oczywiście. W bazie przechowywane jest w postaci zaszyfrowanej przy użyciu silnego algorytmu SHA-1.