Często zadawane pytania
Dla studentów
- Jak mogę zmienić hasło do poczty?
- Do resetu hasła do poczty służy
osobne narzędzie.
Dla pracowników
- Nie pamiętam swojego loginu, jaką miał postać?
- Każdy login ma postać imie.nazwisko (bez polskich znaków). Osoby z podwójnym
nazwiskiem posiadają loginy postaci imie.nazwisko-nazwisko.
- Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?
- Można skorzystać z narzędzia do odzyskiwania hasła. Zostanie wówczas
wygenerowane nowe hasło i przesłane na adres e-mail zapisany w profilu. Jeśli w profilu nie ma
wprowadzonego adresu e-mail, to należy się zgłosić
do helpdesk IT.
- Co się stało z możliwością zamieszczenia materiałów dla studentów?
- Funkcję dydaktyczną bazy adresowej przejął znacznie lepiej do tego przystosowany uczelniany
e-portal, czyli platforma do nauczania na odległość. Zapraszamy pod adres
eportal.ue.wroc.pl, tam znajdują się
szczegółowe informacje.
- Zmieniły się dane mojej jednostki, jak mogę je poprawić?
- Podstawowe dane kontaktowe i opis jednostki może zmienić jej kierownik lub sekretarka,
po zalogowaniu się do systemu. W przypadku zmiany nazwy lub typu jednostki prosimy o zgłoszenie
do helpdesk IT z opisem
danych do zmiany.
- Chcę dodać nowego pracownika, ale nie widzę takiej opcji.
- Nowych pracowników zgłaszać mogą tylko kierownicy jednostek lub sekretarki. Jeśli jesteś kierownikiem
lub sekretarką i nie widzisz takiej opcji po zalogowaniu się, to prawdopodobnie nie masz przypisanej
tej roli w bazie. Prosimy o zgłoszenie do helpdesk IT
w celu wyjaśnienia tej sytuacji i skorygowania danych.
- Zmieniło mi się imię lub nazwisko, jak mogę je poprawić w bazie?
- Taki przypadek musi być indywidualnie rozpatrzony, gdyż zmieni się wówczas
login, konto pocztowe i inne dane. Tradycyjnie - prosimy o zgłoszenie
do helpdesk IT
- Czy moje hasło jest bezpieczne?
- Oczywiście. W bazie przechowywane jest w postaci zaszyfrowanej przy użyciu
silnego algorytmu SHA-1.